گرایش | ظرفیت قبولی گرایشهای مختلف مهندسی مکانیک در سال ۱۳۹۴ | ||||||||||||
روزانه | شبانه | غیرانتفاعی | خودگردان | مجازی | پیام نور | مجموع | |||||||
تهران | شهرستان | تهران | شهرستان | تهران | شهرستان | تهران | شهرستان | تهران | شهرستان | تهران | شهرستان | ||
ساخت و تولید | ۱۲۰ | ۱۵۸ | ۷۱ | ۵۶ | ۰ | ۱۲۰ | ۳۰ | ۸۳ | ۸۰ | ۰ | ۲۰ | ۰ | ۷۳۸ |
طراحی کاربردی | ۲۹۰ | ۶۴۲ | ۱۱۲ | ۲۳۱ | ۰ | ۲۴۰ | ۷۳ | ۳۳۴ | ۰ | ۴۰ | ۲۰ | ۲۰ | ۲۰۰۲ |
تبدیل انرژی | ۲۶۶ | ۶۲۶ | ۸۱ | ۲۱۷ | ۰ | ۲۶۰ | ۷۱ | ۲۹۱ | ۴۰ | ۱۲۰ | ۰ | ۴۰ | ۲۰۱۲ |
مهندسی هستهای (با ضریب تبدیل انرژی) | ۱۷ | ۶ | ۲ | ۱ | ۰ | ۰ | ۰ | ۳ | ۰ | ۰ | ۰ | ۰ | ۲۹ |
مهندسی پزشکی -بیومکانیک | ۲۶ | ۲۷ | ۱۶ | ۱۳ | ۰ | ۰ | ۱۹ | ۱۵ | ۰ | ۰ | ۰ | ۰ | ۱۱۶ |
سیستم محرکه خودرو | ۳۸ | ۱۱ | ۱۳ | ۶ | ۰ | ۰ | ۰ | ۰ | ۴۰ | ۰ | ۰ | ۰ | ۱۰۸ |
طراحی سیستم های دینامیکی خودرو | ۱۹ | ۰ | ۱۲ | ۰ | ۰ | ۰ | ۰ | ۰ | ۴۰ | ۰ | ۰ | ۰ | ۷۱ |
سازه بدنه خودرو | ۱۹ | ۹ | ۱۲ | ۷ | ۰ | ۰ | ۰ | ۰ | ۴۰ | ۰ | ۰ | ۰ | ۸۷ |
مکاترونیک | ۳۰ | ۵۴ | ۹ | ۲۸ | ۲۰ | ۴۰ | ۰ | ۵۷ | ۴۰ | ۰ | ۰ | ۰ | ۲۷۸ |